Bəlkə bir gün | Orxan Bahadırsoy

Bəlkə bir gün özümü
Bir ağacdan asaram.
Bu dünyada yer tapıb,
O dünyada azaram.

Ömrün bu gənc çağında,
Bir palıd budağında,
Ölümün ayağında,
Bir məktub da yazaram.

Ruhum buludlar aşar,
Cismim yanar, alışar.
Milyon dildə danışar,
Bir kəndirdə susaram.

Allah, məni yorma çox!
Elə bir nəfəsdə boğ!
Öz qəbrimi burda yox,
Gəlib orda qazaram.
 

0 şərh